PROBLEMA 44:		VERIGI
    DOMENIU:		Backtracking, grafuri
    TIMP DE IMPLEMENTARE:	O ora
    DEADLINE:		Marti, 11 aprilie 2000
    PUNCTAJ:		50 dexteri
    
    Aceasta problema a fost propusa la finala de anul acesta a concursului
    ACM. M-am gandit ca este o experienta interesanta sa vedeti cam ce gen
    de probleme se propun la ACM.
    
    Ana a cumparat de la magazin n verigi de aur. Unele perechi de verigi
    sunt legate intre ele (sunt petrecute una prin alta). Ana isi doreste
    sa recombine aceste verigi pentru a obtine un singur lant de n
    verigi. Ea se duce la bijutier, care ii spune ca pretul operatiei va
    depinde de numarul de verigi care trebuie deschise pentru a forma un
    singur lant. De aceea, Ana doreste sa stie care este numarul minim de
    verigi care trebuie dechise. Primul exemplu prezentat mai jos va este
    probabil cunoscut ca o problema de logica.
    
    Datele de intrare se dau in fisierul text VERIGI.IN care contine
    urmatoarele date:
    
    n m
    a1 b1
    a2 b2
    .....
    am bm
    
    unde n este numarul de verigi (3<=n<=20), iar m este numarul de
    perechi de verigi trecute una prin cealalta. Urmatoarele m perechi
    (ai,bi) indica perechile de verigi care sunt legate.
    
    Datele de iesire se vor scrie in fisierul VERIGI.OUT sub forma:
    
    k
    v1 v2 ... vk
    
    unde k este numarul minim de verigi care trebuie deschise, iar v1, v2,
    ..., vk este o posibila configuratie de verigi care vor fi deschise.
    
    Exemple:
    
    VERIGI.IN				VERIGI.OUT
    15 10					3
    1 2					1 2 3
    2 3
    4 5
    5 6
    7 8
    8 9
    10 11
    11 12
    13 14
    14 15
    
    Semnificatie: Se desface complet primul din cele cinci fragmente, iar
    cele trei verigi rezultate se folosesc pentru a conecta celelalte
    patru fragmente.
    
    VERIGI.IN				VERIGI.OUT
    5 6					1
    1 2					3
    2 3
    3 1
    3 4
    4 5
    5 3
    
    Semnificatie: Se desface veriga 3, care apoi se trece prin verigile 1
    si 4 si se inchide.
    
    TIMP DE RULARE: O secunda/test.