------------------------------------------------------
    | PROBLEMA 42:            SOARECELE SI PISICA        |
    | DEADLINE:               Vineri, 3 martie 2000      |
    | TIMP DE IMPLEMENTARE:   nelimitat                  |
    | PUNCTAJ:                70 dex                     |
    | TIMP DE EXECUTIE:       10 secunde                 |
    ------------------------------------------------------
    
    Se da un graf nedirectat si 3 noduri speciale in graful respectiv. Primul
    nod este nodul de unde pleaca pisica, al doilea este nodul de unde pleaca
    soarecele si al treilea este casa soarecelui. In fiecare moment pisica si
    soarecele ocupa fiecare exact un nod in graf. Pisica si soarecele se muta
    alternativ (pisica se muta prima data) catre un nod alaturat fata de
    pozitia curenta. Pisica cashtiga daca ajunge sa fie in acelasi nod cu 
    soarecele. Soarecele cashtiga daca ajunge acasa inainte sa fie prins. 
    Jocul este remiza daca cei 2 jucatori ajung intr-o pozitie in care au mai 
    fost.
    
    Tu trebuie sa scrii un program care determina daca pisica are strategie
    de cashtig.
    
    INPUT:
    n                                      0<=n<=200, n numarul de noduri
    X_{0,0} X_{0,1} ... X_{0,n-1}          matricea de adiacenta a grafului
    ...                                    X_{i,j}=1 iff exista muche intre i si j
    X_{n-1,0} X_{n-1,1} ... X_{n-1,n-1}
    m                                      numarul de teste (tripleti a b c)
    a_1 b_1 c_1                            a - nodul de unde pleaca pisica
    ...                                    b - nodul de unde pleaca soarecele
    a_m b_m c_m                            c - casa soarecelui
                                           0<=a,b,c<n; 0<m<=100
    
    Ieshirea consta in m linii, pe linia #i, 1 daca pisica are strategie pt
    testul #i, 0 altfel
    
    
    OUTPUT:
    0 sau 1                                     testul 1, 1 daca pisica are
    ...                                           strategie de cashtig, 0 altfel
    0 sau 1                                     testul m...