PROBLEMA 7:                     JOCUL VIETII 1D
    DEADLINE:                       Duminica, 7 martie 1999
    TIMP DE IMPLEMENTARE:           2 ore
    PUNCTAJ:                        90 dexteri
                                    (nu e din cauza inflatiei; mi se pare
                                    o problema intr-adevar dura)
    DOMENIU:                        N/A :)
    
    Multe multumiri lui Viorel Canja, de la care am aflat atat problema,
    cat si solutia!
    
    O colonie este formata din N celule asezate pe un cerc; unele celule
    sunt vii si altele moarte. Definim evolutia cu o generatie a coloniei
    ca fiind procesul prin care toate celulele isi schimba simultan starea
    conform urmatoarelor reguli:
    
    1) Intre doua celule moarte nu poate exista o celula vie.
    2) Intre doua celule vii, orice celula vie se sufoca si moare.
    3) Intre o celula moarta si una vie, o celula supravietuieste (sau
    daca era moarta, una noua se naste in loc).
    
    Lamurire: Starea unei celule din generatia cu numarul k depinde
    exclusiv de starile celulelor vecine ei din generatia k-1.
    
    De exemplu, codificand cu 0 o celula moarta si cu 1 o celula vie, iata
    cum evolueaza colonia 1001011 (N=7). Subliniem ca prima celula este
    vecina cu ultima, colonia avand forma circulara.
    
    1001011 ==> 1110010 ==> 1011100 ==> 0010111 ==> ...
     Gen. 0      Gen. 1      Gen. 2      Gen. 3
    
    Spunem ca o colonie se stabilizeaza daca exista o generatie S>=0
    incepand de la care nici o celula nu isi mai schimba starea, adica
    aspectul coloniei este acelasi la generatiile S, S+1, S+2, ...
    Dandu-se o colonie cu N celule, sa se spuna daca ea se stabilizeaza si
    daca da, care este valoarea minima pentru S (valoarea minima in sensul
    ca generatia S-1 este diferita de generatia S).
    
    DATELE DE INTRARE: Fisierul COLONIE.IN contine pe prima linie numarul
    de celule, N<=100. Pe a doua linie fisierul contine o secventa de N
    caractere 0 (reprezentand celule moarte) si 1 (reprezentand celule
    vii), corespunzatoare generatiei 0. Caracterele NU sunt despartite
    prin spatii.
    
    DATELE DE IESIRE: Fisierul COLONIE.OUT contine pe prima linie
    mesajul DA sau NU, dupa cum colonia se stabilizeaza sau nu. Daca
    raspunsul este DA, pe linia a doua se va tipari valoarea lui S.
    
    EXEMPLE:
    
    COLONIE.IN              COLONIE.OUT
    4                       DA             // Pentru ca 1110 ==> 1010 ==>
    1110                    2              // ==> 0000 ==> 0000 ==> ...
    
    COLONIE.IN              COLONIE.OUT
    5                       NU
    11110
    
    TIMP DE RULARE: 0.0002(7) ore.
    COMPLEXITATE RECOMANDATA: O(N^3).